Любі мої учні та колеги! 
Так уже склалося, що в Інтернеті ми проводимо  значну частину свого життя.  Шукаємо, спілкуємося, обмінюємося досвідом і просто товаришуэмо.  Щоб це спілкування було приємним і корисним, я буду   розміщувати тут матеріали професійного змісту.  Також буду ділитися з вами своїми почуттями і думками, цікавими фактами,  які знайду на просторах Інтернету. Приєднуйтесь до обговорення! Сподіваюся, що мій блог стане майданчиком для обміну досвідом і творчих дискусій в майбутньому. 
Для перегляду матеріалів потрібна реєстрація 
або зайти на сайт через соціальні мережі!
Бажаю успіхів!

Корисно!


Полезные Интернет ресурсы 
для учителей истории
Інститут  історії  НАНУ
Національна  бібліотека  України ім. І.І.Вернадського
Український  інститут  національної  пам’яті
Сайт,присвячений  історії  Стародавнього  світу  (англомовний)
Історія  Стародавнього  Китаю  
Сім  чудес  світу
«Познаємо  людину  через  її  історію»  
Всесвітня  історія  в  особах
Історичні  мапи
Історична  інформація, мапи, цікаві  факти
Історія  Давнього  Єгипту
Історія  Давнього  Риму
Я  йду  на  урок  історії  
Матеріали  з  історії  середньовічного  міста
www.bukvaa.narod.ru
Проект  «Бібліотека  хрестоносця»
Книги  та  підручники  з  історії  
Інформація  з  всесвітньої  історії  
Історія  українського  козацтва


ЗНО 
  • Підготовка до ЗНО - 2015  
  • http://zno-ua.net/lesson/history-ukr/ 


    ЯК ГОТУВАТИСЯ ДО ДИСПУТУ


    1. Диспут - це активна, зацікавлена розмова, суперечка, учасники якої

    бажають глибше розібратися у питаннях, що обговорюються.

    2. На диспуті можливі зіткнення різних, часто протилежних точок зору.

    3. Пошук істини йде шляхом вільного обміну думками між його учасниками.

    4. Мета диспуту - виявити позиції його учасників, роз'яснити у ході

    проведення і обговорення ту чи іншу проблему.

    5. Учні повинні навчитися вести ділову суперечку, аргументувати свою

    правоту, переконувати, встановлювати істину, що є першоосновою диспуту.

    6. Підготовчий період починається з вибору теми диспуту, яка повинна

    відповідати віку, особливостям колективу, звучати проблематично, гостро,

    виконувати розвиваючу функцію.

    7. Слід намітити питання для обговорення. Вони мають бути цікавими,

    їхня мета - змусити школярів замислитися над суттю проблеми, бажання

    висловити свою думку, допомогти розібратися у складних проблемах.

    8. Щоб кваліфіковано, а головне - переконлива завершити дискусію, для

    ведення диспуту слід обирати журі, члени якого оцінювали б відповіді і

    9. Головне правило диспуту - кожен має право на свою точку зору.

    10. Після формування питань для диспуту необхідно скласти план підготовки

    диспуту, визначити відповідальних за ту чи іншу ділянку роботи:

    - плакат-оголошення має привернути увагу: незвичне місце розташування,

    форма, кольорове оформлення;

    - список рекомендованої літератури, за тиждень до виступу - виставка цієї

    - перелік правил диспуту (наприклад, «на диспут усі приходять з

    гарним настроєм», «не годиться повторювати чужі думки, ображати

    товаришів», «поводитись слід коректно і тактовно»).

    11.1 останнє - вибрати двох ведучих, які роблять короткий вступ,

    налаштовують присутніх на зацікавлену розмову, чітко та послідовно

    ставлять запитання, не відходять від теми, забезпечують почерговість

    виступів, культуру суперечки, доброзичливість.

    12. У кінці диспуту ведучі або вчитель узагальнюють думки, що прозвучали.

Статистика


Animated Transparent Chrome Glass Yellow - Working In Background Back to TOP