Полезные Интернет ресурсы
для учителей истории
| 
Інститут  історії  НАНУ  | |
| 
Національна  бібліотека  України ім.
  І.І.Вернадського | |
| 
Український  інститут  національної  пам’яті | |
| 
Сайт,присвячений  історії  Стародавнього  світу  (англомовний) | |
| 
Історія  Стародавнього  Китаю   | |
| 
Сім  чудес  світу | |
| 
«Познаємо  людину  через  її  історію»   | |
| 
Всесвітня  історія  в  особах | |
| 
Історичні  мапи | |
| 
Історична  інформація, мапи, цікаві  факти | |
| 
www.pero-maat.ru | 
Історія  Давнього  Єгипту | 
| 
www.ancientrome.ru | 
Історія  Давнього  Риму | 
| 
Я  йду  на  урок  історії   | |
| 
Матеріали  з  історії  середньовічного  міста | |
| 
www.bukvaa.narod.ru | 
Проект  «Бібліотека  хрестоносця» | 
| 
Книги  та  підручники  з  історії   | |
| 
Інформація  з  всесвітньої  історії   | |
| 
Історія  українського  козацтва | 
ЗНО
- Внесено зміни до програми ЗНО - 2015 з історії України
- http://osvita.ua/test/program_zno/10
- Розпочато реєстрацію на пробне ЗНО 2015
- http://osvita.ua/test/43620/ http://testportal.gov.ua/
- Підготовка до ЗНО - 2015
- http://zno-ua.net/lesson/history-ukr/ 
 
 ЯК ГОТУВАТИСЯ ДО ДИСПУТУ
 
 1. Диспут - це активна, зацікавлена розмова, суперечка, учасники якоїбажають глибше розібратися у питаннях, що обговорюються.2. На диспуті можливі зіткнення різних, часто протилежних точок зору.3. Пошук істини йде шляхом вільного обміну думками між його учасниками.4. Мета диспуту - виявити позиції його учасників, роз'яснити у ходіпроведення і обговорення ту чи іншу проблему.5. Учні повинні навчитися вести ділову суперечку, аргументувати своюправоту, переконувати, встановлювати істину, що є першоосновою диспуту.6. Підготовчий період починається з вибору теми диспуту, яка повиннавідповідати віку, особливостям колективу, звучати проблематично, гостро,виконувати розвиваючу функцію.7. Слід намітити питання для обговорення. Вони мають бути цікавими,їхня мета - змусити школярів замислитися над суттю проблеми, бажаннявисловити свою думку, допомогти розібратися у складних проблемах.8. Щоб кваліфіковано, а головне - переконлива завершити дискусію, дляведення диспуту слід обирати журі, члени якого оцінювали б відповіді і9. Головне правило диспуту - кожен має право на свою точку зору.10. Після формування питань для диспуту необхідно скласти план підготовкидиспуту, визначити відповідальних за ту чи іншу ділянку роботи:- плакат-оголошення має привернути увагу: незвичне місце розташування,форма, кольорове оформлення;- список рекомендованої літератури, за тиждень до виступу - виставка цієї- перелік правил диспуту (наприклад, «на диспут усі приходять згарним настроєм», «не годиться повторювати чужі думки, ображатитоваришів», «поводитись слід коректно і тактовно»).11.1 останнє - вибрати двох ведучих, які роблять короткий вступ,налаштовують присутніх на зацікавлену розмову, чітко та послідовноставлять запитання, не відходять від теми, забезпечують почерговістьвиступів, культуру суперечки, доброзичливість.12. У кінці диспуту ведучі або вчитель узагальнюють думки, що прозвучали.
 

 
 

