Полезные Интернет ресурсы
для учителей истории
Інститут історії НАНУ
|
|
Національна бібліотека України ім.
І.І.Вернадського
|
|
Український інститут національної пам’яті
|
|
Сайт,присвячений історії Стародавнього світу (англомовний)
|
|
Історія Стародавнього Китаю
|
|
Сім чудес світу
|
|
«Познаємо людину через її історію»
|
|
Всесвітня історія в особах
|
|
Історичні мапи
|
|
Історична інформація, мапи, цікаві факти
|
|
www.pero-maat.ru
|
Історія Давнього Єгипту
|
www.ancientrome.ru
|
Історія Давнього Риму
|
Я йду на урок історії
|
|
Матеріали з історії середньовічного міста
|
|
www.bukvaa.narod.ru
|
Проект «Бібліотека хрестоносця»
|
Книги та підручники з історії
|
|
Інформація з всесвітньої історії
|
|
Історія українського козацтва
|
ЗНО
- Внесено зміни до програми ЗНО - 2015 з історії України
- http://osvita.ua/test/program_zno/10
- Розпочато реєстрацію на пробне ЗНО 2015
- http://osvita.ua/test/43620/ http://testportal.gov.ua/
- Підготовка до ЗНО - 2015
- http://zno-ua.net/lesson/history-ukr/
ЯК ГОТУВАТИСЯ ДО ДИСПУТУ
1. Диспут - це активна, зацікавлена розмова, суперечка, учасники якоїбажають глибше розібратися у питаннях, що обговорюються.2. На диспуті можливі зіткнення різних, часто протилежних точок зору.3. Пошук істини йде шляхом вільного обміну думками між його учасниками.4. Мета диспуту - виявити позиції його учасників, роз'яснити у ходіпроведення і обговорення ту чи іншу проблему.5. Учні повинні навчитися вести ділову суперечку, аргументувати своюправоту, переконувати, встановлювати істину, що є першоосновою диспуту.6. Підготовчий період починається з вибору теми диспуту, яка повиннавідповідати віку, особливостям колективу, звучати проблематично, гостро,виконувати розвиваючу функцію.7. Слід намітити питання для обговорення. Вони мають бути цікавими,їхня мета - змусити школярів замислитися над суттю проблеми, бажаннявисловити свою думку, допомогти розібратися у складних проблемах.8. Щоб кваліфіковано, а головне - переконлива завершити дискусію, дляведення диспуту слід обирати журі, члени якого оцінювали б відповіді і9. Головне правило диспуту - кожен має право на свою точку зору.10. Після формування питань для диспуту необхідно скласти план підготовкидиспуту, визначити відповідальних за ту чи іншу ділянку роботи:- плакат-оголошення має привернути увагу: незвичне місце розташування,форма, кольорове оформлення;- список рекомендованої літератури, за тиждень до виступу - виставка цієї- перелік правил диспуту (наприклад, «на диспут усі приходять згарним настроєм», «не годиться повторювати чужі думки, ображатитоваришів», «поводитись слід коректно і тактовно»).11.1 останнє - вибрати двох ведучих, які роблять короткий вступ,налаштовують присутніх на зацікавлену розмову, чітко та послідовноставлять запитання, не відходять від теми, забезпечують почерговістьвиступів, культуру суперечки, доброзичливість.12. У кінці диспуту ведучі або вчитель узагальнюють думки, що прозвучали.